Кошик

Гарантія та повернення товару

Шановні клієнти нашого магазину! Щоб уникнути непорозумінь, просимо перевіряти (!!!) комплектність товару, зовнішній вигляд, відсутність механічних пошкоджень при доставці, а також при отриманні на відділенні Нової пошти. Це дуже важливо! В іншому випадку претензії прийматися не можуть.

На весь товар представлений у нас (крім аксесуарів), надається гарантія терміном від 12 місяців залежно від товару ( термін гарантії зазначений в описі товару на нашому сайті), а також є можливість повернути не використаний товар протягом 14 днів, згідно зі Статтею 9. Закон України "Про захист прав споживачів".

При виникненні питань про повернення товару протягом 14 днів, або гарантійному обслуговуванні купленої у нас техніки, потрібно зв'язатися з сервісом нашого магазину:

Telegram: (095) 383-69-67

Робочі дні сервіс відділу: пн - пт

Час роботи відділу: 10:00 - 18:00

У зверненні Вам потрібно вказати номер замовлення (ID), яке прописано у вас у документах покупки та описати проблематику. Ваше звернення буде зафіксовано і протягом одного-двох робочих днів з Вами зв'яжеться менеджер сервісу нашого магазину для вирішення вашої проблеми.

Умови обміну/повернення товару:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • наявність усіх документів на товар (гарантійний талон, чек, що підтверджує покупку)
Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, у запечатаній коробці – це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Пристрій, а також   аксесуари, що входять до комплектації (зарядний пристрій, гарнітура, кабелі) завжди упаковані в заводські захисні плівки. Пломби та ярлики мають бути цілими та залишатися на своїх місцях. Пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується для збереження товарного вигляду пристрою. На пристрої та аксесуарах, що входять до комплектації, повинні бути відсутні сліди розтину, впливу рідин, потертості, сколи, подряпини, порізи та інші явні пошкодження, які можуть бути виявлені під час огляду. Інакше магазин має право відмовити споживачеві в обміні, поверненні пристрою, внаслідок порушення цього пункту.

Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів. Упаковка товару має бути не порушена (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їхнє сильне пошкодження)

Аксесуари: поверненню підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.

Якщо ваш пристрій неналежної якості, працює несправно або є підозра на його несправність і куплено протягом 14 днів, магазин передає його в авторизований сервісний центр для проведення експертизи. За підсумками діагностики буде прийнято рішення про повернення коштів або обмін такого пристрою.


Гарантійні зобов'язання Robby.com.ua:

На весь товар, крім аксесуарів, наданий у нашому магазині, поширюється гарантія терміном від 12 місяців.

За неможливості гарантійного обслуговування в Україні - буде звернення до сервісного центру виробника іншої країни, гарантійні терміни встановлюються індивідуально.

Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії передбачає безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний за призначенням пристрій у разі неможливості ремонту.

Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), та даного договірного гарантійного зобов'язання, підписаного покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та підписом Покупця.

Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, і на сайті виробника, переконатися у відсутності фізичних пошкоджень.


Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:

втрати гарантійного талона, наявності у ньому записів чи виправлень, зроблених не продавцем;

розбіжності серійних номерів комплектуючих із зазначеними у гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується);

пошкодження чи відсутності гарантійних стікерів продавця на виробі чи комплектуючих;

наявності механічних пошкоджень (пам'ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;

наявності ознак ремонту не уповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей);

наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;

з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу);

наявності ушкоджень, спричинених потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, комах;

несправності, що виникла внаслідок використання оригінальних витратних матеріалів;

виходу виробу з ладу з вини покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);

при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, сполучних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;

роботи виробу з не ліцензійними, не сертифікованими чи зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;

невідповідності Державним стандартам параметрів електроживильних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);

некоректної роботи з програмно – апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash – Bios тощо);

а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів до сервісного центру для отримання висновку про причини виникнення несправності. У разі відсутності гарантійних дефектів, а також виникнення дефектів заподіяних Покупцем - вимагати компенсацію Продавцю - витрат на транспортування та діагностику пристрою.

Заміна виробу проводиться лише в тому випадку, якщо його не можна відремонтувати, на підставі висновку сертифікованого сервісного центру. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити до 60 робочих днів без урахування часу транспортування.


Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі через:

порушення безпеки гарантійних пломб, ярликів;

наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;

несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів виробу, зміни конструкцій чи схеми виробу;

неправильного заповнення гарантованого талону;

якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

природне зношування або вичерпання ресурсу;

кабельну продукцію та зовнішні кабелі пристроїв, штекери та зовнішні роз'єми, випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні Покупцем);

ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;

пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;

пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався виріб, або які виникли в результаті з'єднання та підключення виробу до інших виробів;

пошкодження, спричинені використанням виробу не за призначенням або порушення правил експлуатації.


Гарантійний строк - термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) приймає на себе зобов'язання про здійснення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку із запровадженням її в обіг;


Договір - усна або письмова угода між споживачем та продавцем (виконавцем) про якість, строки, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном чи іншими документами.

icon_mes Найчастіші питання та відповіді icon_whatsapp Сервісне обслуговування (тільки питання щодо гарантії та проблем з товаром)